loading...
دانستنی ها
امیرحسین بازدید : 199 سه شنبه 31 مرداد 1391 نظرات (0)

من .....

 به نظر من آدم ها دو دسته هستن :

 یا از من پولدارترن ،که بهشون میگم مال مردم خور و ...

 یا بی پول ترن که بهشون میگم گشنه گدا و ...

 یا بهتر از من کار می کنن که بهشون میگم خرحمال و ... 

 یا کمتر کار می کنن که بهشون میگم تنبل و ...

 یا از من سرسخت ترن که بهشون میگم کله خر و ... 

 یا بی خیال ترن که بهشون میگم ببو و ...

 یا از من هوشیارترن که بهشون میگم پرافاده و ... 

 یا ساده ترن که بهشون میگم هالــو و ... 

 یا از من شجاع ترن که بهشون میگم بی کله و ...

 یا از من محتاط ترن که بهشون میگم بی عرضه و ...

 یا از من دست و دل باز ترن که بهشون میگم ولخرج و ...

 یا اهل حساب و کتابن که بهشون میگم خسیس و ...

 یا از من بزرگ ترن که بهشون میگم گنده بگ و ...

 یا کوچیک ترن که بهشون میگم فسقلی و ...

 یا از من مردم دار ترن که بهشون میگم بوقلمون صفت و ... 

 یا رو راست ترن که بهشون میگم احمق ... 

 کلا معیار همه چیز من هستم و نه حقیقت

-------------------------------------------------------------------

 نیمی از عمر را به تمسخر آنچه دیگران به آن اعتقاد دارند، می گذرانیم

 نیمی دیگر را در اعتقاد به آنچه دیگران به تمسخر می گیرند...!

برچسب ها من..... ,
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    به نظرشما امکانات ومطالب سایت ما چطوربود؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 299
  • کل نظرات : 226
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 44
  • آی پی امروز : 36
  • آی پی دیروز : 32
  • بازدید امروز : 109
  • باردید دیروز : 135
  • گوگل امروز : 4
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 543
  • بازدید ماه : 3,025
  • بازدید سال : 33,850
  • بازدید کلی : 327,796
  • کدهای اختصاصی